Известие

Collapse
No announcement yet.

Теч на масло около маслената помпа и масления охладител

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Теч на масло около маслената помпа и масления охладител

    Имам си го този теч от бая време и много пъти съм гледал темата за отстраняването му и днес се захванахме с един приятел да го оправим. Въпросът ми е - като гледам снимките които са в темите са за ТС мотор ако не бъркам и не виждам едно голямо алуминиево тяло около този маслен охладител ли е какво е което при мен го има(2,4 жтд 136). Това стойката на компресара за климатика ли понеже с него там работата става малко по-сложна и най-вече тясна.Ако е тя и компресора се държи само на нея ... не ми се сваля компресор.Тръгнахме да махама маркучите и почна да прокапва антифриз което ме изненада-аз мислех, че масло минава от там нз не съм го оглеждал на къде отиват.Както и да е спрях теча на антифриза още една скоба пред тази нооо вариант да го извадя навън да си играя с тоя о пръстен виждам ако източа антифриза а тогава става още по-дълга и широка. Имаше май още една тема преди но не я намирам нещо.

  • #2
    Първите JTD - та са с въздушен маслен охладител а това, което е в основата на филтъра е термочувствителен вентил, който при определена темература отклонява маслото през предния маслен радиатор.
    Доколкото знам при евро 3 вече се монтира същия охладител като този на ТС, който си гледал.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #3
      Имам една тема за моето JTD, но скъпият ви електроник я махна от частната си тема полезни връзки. Та виж моите теми и ще я откриеш. Добре че не е модератор, до сега да ми е изтрил всичките теми от злоби.
      Та той махна всичките теми от там, а те са наистина хубави и полезни.
      Last edited by lordliness; d.m.y г., 16:55.
      Не всички, които се скитат, са изгубени.

      Comment


      • #4
        Ами така като гледам е същия като в твоята тема :
        http://clubalfaromeo.com/forum/showp...57&postcount=1
        Само че тук има място...
        Колата уж е Е2.
        При мен има голям корпус който предполагам е стойката на компресора и обгръща така да се изразя тоя маслен охладител.Явно ще трябва да пускам водата...щъ не щъ хахаха ужас...ама пък искам да го спра тоя теч и да си сменя масло и да не стоя на тръни ден през ден да си играя с щеката да гледам нивото
        Тия гадните скоби знаете ли как се свалят.То ше ги чупя и ще слагам нормални май.

        Comment


        • #5
          http://clubalfaromeo.com/forum/showt...06#post1159406
          Скобите ако не можеш да ги свалиш ги режеш и слагаш нови.
          Не всички, които се скитат, са изгубени.

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от mitkomeg Покажи съобщение
            Ами така като гледам е същия като в твоята тема :
            http://clubalfaromeo.com/forum/showp...57&postcount=1
            Само че тук има място...
            Колата уж е Е2.
            При мен има голям корпус който предполагам е стойката на компресора и обгръща така да се изразя тоя маслен охладител.Явно ще трябва да пускам водата...щъ не щъ хахаха ужас...ама пък искам да го спра тоя теч и да си сменя масло и да не стоя на тръни ден през ден да си играя с щеката да гледам нивото
            Тия гадните скоби знаете ли как се свалят.То ше ги чупя и ще слагам нормални май.
            В документацията пише евро 3 но може и да не е съвсем така. Лесно ще разбереш, къде е истината като проследиш тръбите от тялото в основата на филтъра. Ако те отиват напред към предната престилка и там влизат в малък радиатор, значи си с въздушен маслен охладител. Ако въпросните тръби вървят успоредно на блока в посока към термостата, значи си "воден" охладител, като при ТС.
            Ако установиш, че охладителят е от втория вид, то те съветвам преди да предприемаш по-сериозни действия, да свалиш филтъра и да понатегнеш централния щуцер. Може течът да се дължи на хлабава връзка там.


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • #7
              Няма днес го свалях 2 пъти филтъра...натягах тоя щуцер с камък 27 ама не спира на 99% съм сигурен, че е от втория тип.
              А за какво е тоя малък радиатор най-отпред? Аз мислих, че той е за маслото ама мй не е-една тръба представлява оребрена. Да не е за хидравликата както на опелите?
              Като гледам твоите снимки е същия сякаш само дето при теб има повече място.

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от mitkomeg Покажи съобщение
                Няма днес го свалях 2 пъти филтъра...натягах тоя щуцер с камък 27 ама не спира на 99% съм сигурен, че е от втория тип.
                А за какво е тоя малък радиатор най-отпред? Аз мислих, че той е за маслото ама мй не е-една тръба представлява оребрена. Да не е за хидравликата както на опелите?
                Като гледам твоите снимки е същия сякаш само дето при теб има повече място.
                Точно за хидравликата е.


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • #9
                  А тоя о пръстен как да го търся по магазините? Някой беше писал от кой модел маслен филтър пасва точно...не знам май ти беше или бъркам?
                  И също така може ли да тече от някъде другаде около това?
                  Ясно ми е винаги може но дали имат друга обща болежка която се случва масово?

                  Comment


                  • #10
                    То не е точно о-пръстен а гумена гарнитура. Ако тя не е скъсана, добро обезмасляване и тънко мазане с хубав маслоустойчив силикон, който да се остави няколко часа да полимеризира преди палене на мотора, с голяма вероятност ще спре теча. При мен до момента няма и помен от теч.

                    ---------- Post added at 18:09 ---------- Previous post was at 17:51 ----------

                    Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                    Имам една тема за моето JTD, но скъпият ви електроник я махна от частната си тема полезни връзки. Та виж моите теми и ще я откриеш. Добре че не е модератор, до сега да ми е изтрил всичките теми от злоби.
                    Та той махна всичките теми от там, а те са наистина хубави и полезни.
                    Ти самият с дребнавото си поведение, направи така, че да ги махна.

                    Все пак и аз си имам достойнство.

                    Тъй че, ако на някого това му създава някакво неудобство, да се сърди на теб.

                    Аз лично нямам никаква потребност от писаниците ти.

                    Основен и ръководен принцип в живота ми е да нямам вземане/ даване с пошли душици.
                    Last edited by ecotronic; d.m.y г., 18:12.


                    159 1.8 MPI
                    166 2.0 TS (ex)

                    Comment


                    • #11
                      Абе по вашия край нема ли бира за унищожаване ми си губите времето в дразги...шегата настрана не искам да ставам причина да се карате хахаха

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от mitkomeg Покажи съобщение
                        Абе по вашия край нема ли бира за унищожаване ми си губите времето в дразги...шегата настрана не искам да ставам причина да се карате хахаха
                        Ако проследиш хронологията на това, което наричаш "каране" в различни теми, ще се убедиш, че не съм аз този, който мята камъните пръв.
                        Last edited by ecotronic; d.m.y г., 18:21.


                        159 1.8 MPI
                        166 2.0 TS (ex)

                        Comment


                        • #13
                          Не беше много отдавна, когато се регистрира и питаше като момиченце кое какво е. нима забрави?
                          И колкото и да ти е мъчно- и мойте теми все ще се четат
                          Last edited by lordliness; d.m.y г., 19:52.
                          Не всички, които се скитат, са изгубени.

                          Comment


                          • #14
                            А някоя добавка за запушване на маслен теч дали няма да го спре пък аз и маслото трябва да сменям скоро че е 8000 вече. Знам,че не е варианта правилния ама...
                            Да сложа такава и като спре да тече да сменя маслото направо
                            Не мисля че ще го направя с добавка ама да чуем малко мнения или по-скоро упреци хаххаха

                            Comment


                            • #15
                              Днес вече се заядох с тва нещо и най-накрая го свалих.Гарнитурата е здрава не е прекъсната никъде.Обезмаслих клепах със силикон леко монтирах иииииииииииииии пак има теч . Стича се зад тоя маслен охладител по един ръб който имам едни съмнения, че е маслената помпа. Какъв е варианта тя да тече? Има ли гарнитура(мисля, че е гарнитура това което виждам, а не силикон ама все пак да питам)?

                              На снимката съм оградил ако правилно се ориентирам от къде се стича.Смисъл от там почвам да го виждам пък то от къде майната си идва вече не знам.
                              Дано колегата от фиат форума няма против, че съм му ползвал снимката
                              Attached Files
                              Last edited by mitkomeg; d.m.y г., 15:14.

                              Comment

                              Working...
                              X